Χρονιά δικαίωσης χαρακτηρίζεται το 2013 για τις διεκδικήσεις του Δήμου Κορυδαλλού, αφού
παρά τις δύσκολες συνθήκες η διοίκηση Κασιμάτη πέτυχε να υλοποιούνται
στην πόλη τα περισσότερα έργα από κάθε άλλο Δήμο. Το πιο ση-μαντικό
είναι ότι όλα τα έργα δεν επιβαρύνουν οικονομικά το δημοτικό ταμείο και
τους δημότες, αφού, μετά από διεκδικήσεις της δημοτικής αρχής,
χρημα-τοδοτούνται από το ΕΣΠΑ, το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και την
Πε-ριφέρεια Αττικής.
Το Δημαρχείο, η επέκταση του Μετρό με συνοδευτικά έργα στην πλ. Ελευθερί-ας, ο νέος Βρεφονηπιακός Σταθμός για 125 παιδιά, το 2ο Κλειστό Γυμναστήριο στον Άνω Κορυδαλλό, η ανάπλαση της οδού Δημητρακοπούλου, το κτίριο του 6ου- 8ου Δημοτικού και η ανάπλαση της πλ. Μέμου είναι έργα υποδομής που βελτιώνουν σημαντικά τις συνθήκες στο κέντρο και στις γειτονιές του Κορυδαλλού.
Η κατασκευή του Δημαρχείου στην έκταση του πρώην Ασύλου εξελίσσεται ταχύτατα και όλα δείχνουν ότι θα έχει ολοκληρωθεί πριν το τέλος του χρόνου. Το νέο σύγχρονο, που α-ποτελεί όνειρο ετών αφού ο Κορυδαλλός είναι ο μόνος Δήμος που δεν διαθέτει δικό του «σπίτι», θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την πόλη, ενώ θα εξοικονομήσει σημαντι-κούς πόρους που δαπανώνται σήμερα σε ενοίκια.
Στο τελικό στάδιο βρίσκεται ο νέος Βρεφονηπιακός Σταθμός δυναμικότητας 125 παιδιών σε τμήμα του πρώην πάρκιγκ. Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.
Λίγο πριν την είσοδο του 2013 ξεκίνησε η κατασκευή του 2ου Κλειστού Γυμναστηρίου της πόλης στην έκταση των 12 στρεμμάτων επί της οδού Σταματοπούλου. Η κατασκευή του θα καλύψει τις ανάγκες αθλούμενων, αλλά και μαθητών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, αφού στην περιοχή στεγάζονται σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Αίτημα κατοίκων και επαγγελματικών της περιοχής αποτελούσε και η ανάπλαση της οδού Δημητρακοπούλου του τρίτου εμπορικότερου δρόμου του Κορυδαλλού. Το έργο περιλαμ-βάνει τη διαμόρφωση χώρων στάθμευσης, νέο φωτισμό και πεζοδρόμια, καθώς και φυτεύσεις πρασίνου από την πλ. Ελευθερίας έως την οδό Γεννηματά. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι παράλληλα διαμορφώνονται σε ήπιας κυκλοφορίας όλοι οι κάθετοι οδοί που συνδέουν την Δημητρακοπούλου με την Ταξιαρχών ως την Λ. Γρ. Λαμπράκη. Το έργο, που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ έχει στόχο να συμβάλλει στην αναβάθμιση του κέντρου της πόλης, στη στήριξη της τοπικής αγοράς και στη βελτίωση των συνθηκών ζωής των κατοίκων της περιοχής. Σε συνδυασμό δε με την κατασκευή του Μετρό και τα συνοδευτικά έργα γύρω από την πλατεία Ελευθερίας αναμένεται να βελτιώσει θεαματικά η εικόνα και η λειτουργία του κέντρου του Κορυδαλλού.
Η δημοτική αρχή διεκδίκησε μάλιστα από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ μια σειρά από έργα τα ο-ποία σε συνδυασμό με την κατασκευή του σταθμού θα βελτιώσουν τη λειτουργία του κέ-ντρου της πόλης και θα διευκολύνουν την πρόσβαση και την κυκλοφορία. Τα έργα ξεκίνη-σαν μετά τις γιορτές και θα διαρκέσουν περίπου 4 μήνες. Για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας εκπονήθηκε μελέτη από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, η οποία εγκρίθηκε από τα αρμόδια Υπουργεία και περιλαμβάνει παρακάμψεις της κυκλοφορίας ΙΧ και Μέσων Μαζικής Με-ταφοράς.
Τέλος, δημοπρατήθηκε το έργο ανάπλασης της πλ. Μέμου, μιας από τις μεγαλύτερες πλα-τείες της Αττικής, συνολικής επιφάνειας 15 στρεμμάτων. Είναι η πρώτη ανάπλαση που γίνεται από την κατασκευή της με στόχο να γίνει επισκέψιμη και προσβάσιμη από τους πολίτες, αλλά και να αναδειχθεί το πλούσιο πράσινο που διαθέτει. Στις παρεμβάσεις που θα γίνουν περιλαμβάνεται η κατασκευή δυο παιδικών χαρών για νήπια και παιδιά, δημιουρ-γία χώρου εκδηλώσεων, δημιουργία διαμπερούς κίνησης, ενώ όλες οι κατασκευές θα γί-νουν με ψυχρά υλικά που συμβάλλουν στη μείωση της θερμοκρασίας περιβάλλοντος.
«Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία για την αυτοδιοίκηση κερδίζουμε μάχες υπέρ της τοπικής κοινωνίας και της τοπικής οικονομίας. Με μεθοδικότητα αξιοποιούμε εθνικούς και ευρω-παϊκούς πόρους και υλοποιούμε σημαντικά έργα υποδομής για την πόλη. Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα πολύχρονων και πολυμέτωπων αγώνων, που θα συνεχίσουμε να δίνουμε με επιμονή. Το σημαντικό είναι ότι τα επόμενα χρόνια ο Κορυδαλλός, ανεξάρτητα από τα πρόσωπα που θα βρίσκονται στη διοίκηση, έχει διασφαλίσει υποδομές που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής και στηρίζουν την τοπική επιχειρηματικότητα, δηλ. τους επαγγελματίες της πόλης μας και τους εργαζόμενους» σχολιάζει ο Δήμαρχος Σταύρος Κασιμάτης.
Το Δημαρχείο, η επέκταση του Μετρό με συνοδευτικά έργα στην πλ. Ελευθερί-ας, ο νέος Βρεφονηπιακός Σταθμός για 125 παιδιά, το 2ο Κλειστό Γυμναστήριο στον Άνω Κορυδαλλό, η ανάπλαση της οδού Δημητρακοπούλου, το κτίριο του 6ου- 8ου Δημοτικού και η ανάπλαση της πλ. Μέμου είναι έργα υποδομής που βελτιώνουν σημαντικά τις συνθήκες στο κέντρο και στις γειτονιές του Κορυδαλλού.
Η κατασκευή του Δημαρχείου στην έκταση του πρώην Ασύλου εξελίσσεται ταχύτατα και όλα δείχνουν ότι θα έχει ολοκληρωθεί πριν το τέλος του χρόνου. Το νέο σύγχρονο, που α-ποτελεί όνειρο ετών αφού ο Κορυδαλλός είναι ο μόνος Δήμος που δεν διαθέτει δικό του «σπίτι», θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την πόλη, ενώ θα εξοικονομήσει σημαντι-κούς πόρους που δαπανώνται σήμερα σε ενοίκια.
Στο τελικό στάδιο βρίσκεται ο νέος Βρεφονηπιακός Σταθμός δυναμικότητας 125 παιδιών σε τμήμα του πρώην πάρκιγκ. Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.
Λίγο πριν την είσοδο του 2013 ξεκίνησε η κατασκευή του 2ου Κλειστού Γυμναστηρίου της πόλης στην έκταση των 12 στρεμμάτων επί της οδού Σταματοπούλου. Η κατασκευή του θα καλύψει τις ανάγκες αθλούμενων, αλλά και μαθητών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, αφού στην περιοχή στεγάζονται σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Αίτημα κατοίκων και επαγγελματικών της περιοχής αποτελούσε και η ανάπλαση της οδού Δημητρακοπούλου του τρίτου εμπορικότερου δρόμου του Κορυδαλλού. Το έργο περιλαμ-βάνει τη διαμόρφωση χώρων στάθμευσης, νέο φωτισμό και πεζοδρόμια, καθώς και φυτεύσεις πρασίνου από την πλ. Ελευθερίας έως την οδό Γεννηματά. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι παράλληλα διαμορφώνονται σε ήπιας κυκλοφορίας όλοι οι κάθετοι οδοί που συνδέουν την Δημητρακοπούλου με την Ταξιαρχών ως την Λ. Γρ. Λαμπράκη. Το έργο, που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ έχει στόχο να συμβάλλει στην αναβάθμιση του κέντρου της πόλης, στη στήριξη της τοπικής αγοράς και στη βελτίωση των συνθηκών ζωής των κατοίκων της περιοχής. Σε συνδυασμό δε με την κατασκευή του Μετρό και τα συνοδευτικά έργα γύρω από την πλατεία Ελευθερίας αναμένεται να βελτιώσει θεαματικά η εικόνα και η λειτουργία του κέντρου του Κορυδαλλού.
Η δημοτική αρχή διεκδίκησε μάλιστα από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ μια σειρά από έργα τα ο-ποία σε συνδυασμό με την κατασκευή του σταθμού θα βελτιώσουν τη λειτουργία του κέ-ντρου της πόλης και θα διευκολύνουν την πρόσβαση και την κυκλοφορία. Τα έργα ξεκίνη-σαν μετά τις γιορτές και θα διαρκέσουν περίπου 4 μήνες. Για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας εκπονήθηκε μελέτη από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, η οποία εγκρίθηκε από τα αρμόδια Υπουργεία και περιλαμβάνει παρακάμψεις της κυκλοφορίας ΙΧ και Μέσων Μαζικής Με-ταφοράς.
Τέλος, δημοπρατήθηκε το έργο ανάπλασης της πλ. Μέμου, μιας από τις μεγαλύτερες πλα-τείες της Αττικής, συνολικής επιφάνειας 15 στρεμμάτων. Είναι η πρώτη ανάπλαση που γίνεται από την κατασκευή της με στόχο να γίνει επισκέψιμη και προσβάσιμη από τους πολίτες, αλλά και να αναδειχθεί το πλούσιο πράσινο που διαθέτει. Στις παρεμβάσεις που θα γίνουν περιλαμβάνεται η κατασκευή δυο παιδικών χαρών για νήπια και παιδιά, δημιουρ-γία χώρου εκδηλώσεων, δημιουργία διαμπερούς κίνησης, ενώ όλες οι κατασκευές θα γί-νουν με ψυχρά υλικά που συμβάλλουν στη μείωση της θερμοκρασίας περιβάλλοντος.
«Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία για την αυτοδιοίκηση κερδίζουμε μάχες υπέρ της τοπικής κοινωνίας και της τοπικής οικονομίας. Με μεθοδικότητα αξιοποιούμε εθνικούς και ευρω-παϊκούς πόρους και υλοποιούμε σημαντικά έργα υποδομής για την πόλη. Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα πολύχρονων και πολυμέτωπων αγώνων, που θα συνεχίσουμε να δίνουμε με επιμονή. Το σημαντικό είναι ότι τα επόμενα χρόνια ο Κορυδαλλός, ανεξάρτητα από τα πρόσωπα που θα βρίσκονται στη διοίκηση, έχει διασφαλίσει υποδομές που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής και στηρίζουν την τοπική επιχειρηματικότητα, δηλ. τους επαγγελματίες της πόλης μας και τους εργαζόμενους» σχολιάζει ο Δήμαρχος Σταύρος Κασιμάτης.